A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Новоскоморохівська гімназія
Більшівцівської селищної ради Івано-Франківської області

Як вести себе вчителю

Дата: 26.06.2018 16:03
Кількість переглядів: 170

Як вести себе вчителю, якщо виник­ла проблемна ситуація
і ви змушені просити батьків про зустріч?

•    Запрошуючи батьків у школу, запитайте в себе: що я хочу отримати в результаті? Якщо просто вис­ловитися, засудити дії дитини або методи виховання батьків, то цей шлях неефективний. Спробуйте знай­ти конструктивне рішення, адже це полегшить, на­самперед, вашу роботу.

•      Під час обговорення в присутності дитини пам'ятайте: яка б не була її вина, батьки завжди (при­наймні при людях) повинні бути адвокатами своїх дітей. Двоє на одного — це нечесно!

•    Не покладайтеся на чутки. Говоріть тільки про достовірно відомі факти, не заохочуйте нашіптуван­ня.

•    Говоріть про конкретні речі, старайтеся не вжи­вати такі вирази-штампи як «погано себе поводить», «не хоче вчитися». Висловлюйтеся ясно: «Не зробив два домашні завдання з математики», «Відмовився відповідати на уроці хімії» і т. д. Тоді батькам легше буде проконтролювати подальшу навчальну діяль­ність дитини.

•    Пропонуючи можливі способи рішення пробле­ми, не провокуйте дорослих на насилля, цим ви лише налаштуєте дітей проти себе. Як результат: діти бу­дуть старатися приховати від батьків дату чергових зборів.

•     При наближенні до завершення зустрічі, запи­тайте себе: чи виправдалися мої сподівання? З якими почуттями батьки ідуть додому? Як подивиться на ме­не учень завтра? Розвиток дитини — складний, неод­нозначний процес. 1 від того, наскільки тернистим і хворобливим буде ваш спільний шлях, залежить про що буде згадувати людина через десять або двадцять років після школи. Куди приведе його та дорога, яку він подолав, опираючись на ваші та батьківські руки? Адже коли тебе підтримують з обох сторін, якось надійніше...


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора